پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۹۵۸
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: همزمان با دهه کرامت، مشتاقان و دلدادگان امامت و ولایت در بندرگناوه با شور و شعف خاصی از کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) استقبال کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این آیین خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود با دردست داشتن پرچم متبرک شده بارگاه امام هشتم شیعیان جهان، در گلزار مطهر شهدای این شهر حضور  یافتند و ضمن قرائت صلوات خاص این امام همام و مداحی به این شهیدان ادای احترام کردند.

امام جمعه گناوه در این آیین گفت: امروز شهرستان ولایتمدار گناوه با قدوم پر خیر و برکت خدام امام رضا (ع) به عطر حرم رضوی معطر شده‌است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: شهدای گرانقدر به عشق امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) در جبهه‌های حق علیه باطل از اسلام و میهن اسلامی دفاع کردند و امروز هم ملت امام رضایی ایران اسلامی راه این عزیزان را ادامه می‌دهد.

وی به بیان روایتی از امام رضا (ع) درباره زیارت آن حضرت پرداخت و گفت: در زیارت این امام همام، انسان باید عرفان به حق امام داشته باشد و امر امام را امر خدا بداند که در این صورت با یک زیارت هم می‌تواند اهل بهشت شود.

امام جمعه گناوه  با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، اضافه کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه و حماسی خود در انتخابات ۲۸ خرداد با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام، انقلاب، شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر