پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: از مجموع 61 واحد در حال بهره برداری در این منطقه 32واحد تولیدی صنعتی است که کیفیت تولید آنها بالاست و نیازمند معرفی و حمایت مسوولان هستند.به گزارش فکرشهر، عبدالله آورا روز سه شنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: همچنین 13 واحد صنعتی دیگر نیز در دست اجراست و 10 واحد صنعتی تولیدی غیر فعال هستند.وی یادآورشد: باتوجه به اینکه برای احداث 38 واحد دیگر شامل 21 واحد صنعتی و 17واحد انبار و خدمات زمین به سرمایه گذاران واگذار شده است بدلیل اجرا نشدن طرح، در حال بازپس گیری زمین ها هستیم.
کد خبر: ۹۲۶۷
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: از مجموع 61 واحد در حال بهره برداری در این منطقه 32واحد تولیدی صنعتی است که کیفیت تولید آنها بالاست و نیازمند معرفی و حمایت مسوولان هستند.

به گزارش فکرشهر، عبدالله آورا روز سه شنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: همچنین 13 واحد صنعتی دیگر نیز در دست اجراست و 10 واحد صنعتی تولیدی غیر فعال هستند.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه برای احداث 38 واحد دیگر شامل 21 واحد صنعتی و 17واحد انبار و خدمات زمین به سرمایه گذاران واگذار شده است بدلیل اجرا نشدن طرح، در حال بازپس گیری زمین ها هستیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت:در راستای واگذاری و بهره برداری زمین در این منطقه تخلفاتی وجود داشته که ازطریق مراجع قانونی در دست اقدام و پی گیری است.

آورا اضافه کرد: در 9 ماهه امسال دو هزار و یک اظهار نامه واردات کالا به ارزش 391میلیون و 571هزارو 242 دلار در منطقه ویژه اقتصادی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در مدت یادشده با 22 اظهار نامه به ارزش 34 میلیون و 321هزارو 993 دلار ترانزیت داخلی و با 74 اظهارنامه 391 میلیون و 848هزارو 23 دلار ترانزیت خارجی کالا وارد منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شده است.

آورا گفت: در همین مدت 319 اظهارنامه تراتزیت داخلی با 221 میلیون و 842هزارو 675 دلار و ترانزیت خارجی نیز در قالب 76 اظهارنامه 20 میلیون و 51هزارو 504 دلار کالا از این منطقه ترانزیت شده است.

وی اضافه کرد : هم اینک حجم سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر حدود شش هزار میلیارد ریال با اشتغال 750 نفر است.

به نوشته ی ایرنا، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: به متقاضیان سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهردر کنار دریافت خدمات زیرساختی ازجمله آب، برق، تلفن و گاز، زمین با نرخ مصوب و با قیمت ارزان واگذار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر