پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت همراه اول گفت: در استان بوشهر برای اجرای نسل دو و سه اپراتور همراه اول 800 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.به گزارش فکرشهر، وحید صدوقی در جمع مدیران اجرایی استان بوشهر اظهار داشت:‌ شبکه همراه اول در بوشهر، دشتستان، دشتی، دیر و جم نوسازی شده ضمن اینکه در استان بوشهر از 450 سایت همراه اول در استان بوشهر 307 سایت نوسازی شد. در برنامه توسعه شبکه همراه اول، اجرای 62 سایت را پیش‌بینی کردیم که از این تعداد تاکنون 25 سایت در استان بوشهر محقق شده است.
کد خبر: ۹۳۵۵
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت همراه اول گفت: در استان بوشهر برای اجرای نسل دو و سه اپراتور همراه اول 800 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش فکرشهر، وحید صدوقی در جمع مدیران اجرایی استان بوشهر اظهار داشت:‌ شبکه همراه اول در بوشهر، دشتستان، دشتی، دیر و جم نوسازی شده ضمن اینکه در استان بوشهر از 450 سایت همراه اول در استان بوشهر 307 سایت نوسازی شد. در برنامه توسعه شبکه همراه اول، اجرای 62 سایت را پیش‌بینی کردیم که از این تعداد تاکنون 25 سایت در استان بوشهر محقق شده است.

مدیرعامل شرکت همراه اول گفت: اجرای 82 سایت مربوط به نسل سوم اپراتورهای همراه اول برای استان بوشهر در دستور کار داشتیم که 69 سایت اجرا شده و در گناوه، برازجان، دیلم، خارگ نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود. در استان بوشهر برای اجرای نسل دو و سه  اپراتور همراه اول 800 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت همراه اول گفت: در استان بوشهر 965 هزار مشترک همراه اول داریم که 97 درصد جمعیت استان را در 36 شهر آن پوشش می‌دهد ضمن اینکه 520 روستا در استان بوشهر زیرپوشش همراه اول است.

وی گفت: 534 کیلومتر جاده اصلی، 713 کیلومتر جاده فرعی در استان بوشهر زیرپوشش اپراتور همراه اول است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر