پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۷۲۲
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معلمان آموزش ابتدایی استان موفق به کسب ۱۶ رتبه برتر در اولین جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود قاسمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به درخشش معلمان بوشهری در جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای اظهار داشت: این جشنواره با همکاری قطب‌های کشوری ارزیابی و تولید محتواهای آموزشی مستقر در استان‌های مرکزی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های استان تهران، یزد و اردبیل برگزار شد.

وی اضافه کرد: جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای با هدف تقویت انگیزه‌های معلمان و بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب معلمان با رویکرد حل مسئله در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری برگزار شد.

قاسمی از دیگر اهداف این جشنواره به شناسایی ظرفیت‌های فکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری و تشکیل بانک محتواهای چندرسانه‌ای و دست ساز معلمان مطابق با برنامه درسی اشاره کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ارسال دو هزار و ۸۱۲ اثر از معلمان آموزش ابتدایی سراسر کشور به این جشنواره بیان کرد: ۷۸ اثر از فرهنگیان دوره ابتدایی استان بوشهر در این جشنواره بررسی شد.

وی افزود: در پایه اول ابتدایی آمنه دهقایدی و اعظم رنجبر از شهرستان‌بوشهر، زهرا راهدار از شهرستان دشتستان، عبدالحسن میرزایی از شهرستان جم، ساناز عجم از شهرستان گناوه، محترم مقدسی پور از شهرستان عسلویه و راحیل بخشا از منطقه بردخون موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

قاسمی اضافه کرد: فاطمه ترکان‌چرخ، سیده عادله شاروبندی، یدالله غلامی پور در پایه دوم، آسیه احمدپور برازجانی در پایه سوم، فرشته ملکی و راحیل باصولی در پایه چهارم همگی از شهرستان دشتستان، سمانه سعادت‌پور از شهرستان دشتی در پایه پنجم و سمانه شیخیانی و گیتی کامران از شهرستان بوشهر در پایه ششم در این جشنواره کشوری برگزیده شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر