پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت شهرستان دیلم گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت تعداد مراجعه شهروندان دیلمی به پزشک متخصص از تعداد 500 نفر به 26 هزار و 876 نفر رسید.به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالحسین ناصری در جمع خبرنگاران گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت تعداد مراجعه شهروندان دیلمی به پزشک متخصص از تعداد 500 نفر به 26 هزار و 876 نفر رسید.این مسئول افزود: اجرای این طرح درمناطق محروم باعث جذب و ماندگاری پزشکان متخصص شهرستان دیلم شده است و این از مزیت‌های مهم این طرح به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۳۸۱
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت شهرستان دیلم گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت تعداد مراجعه شهروندان دیلمی به پزشک متخصص از تعداد 500 نفر به 26 هزار و 876 نفر رسید.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالحسین ناصری در جمع خبرنگاران گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت تعداد مراجعه شهروندان دیلمی به پزشک متخصص از تعداد 500 نفر به 26 هزار و 876 نفر رسید.

این مسئول افزود: اجرای این طرح درمناطق محروم باعث جذب و ماندگاری پزشکان متخصص شهرستان دیلم شده است و این از مزیت‌های مهم این طرح به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: طرح هتلینگ بیمارستان نیز از مزایای طرح سلامت به شمار می‌رود که اجرای کامل آن موجب آرامش روانی در این مرکز درمانی می‌شود.

ناصری بیان داشت: پیش از اجرای طرح تحول در نظام سلامت مردم دیلم به دلایلی چون مشکلات مالی کمتر مراجعه به متخصص داشتند ولی با اجرای این مراجعه از 500 نفر در ماه به 26 هزار نفر رسید.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان دیلم بیان کرد: طرح تحول سلامت سطح خدمات‌دهی بیمارستان دیلم را به میزان چشمگیری افزایش داده و از زمان راه‌اندازی کلینیک تخصصی دربیمارستان بقیه‌الله شهرستان دیلم تاکنون شاهد خدمات‌دهی به 20هزار و 876 نفر از شهروندان بوده‌ایم و این آمار بسیاری خوبی به شمار می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر