پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۳۰۶
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: در جریان بازدید هفته اخیر معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این بیمارستان، نیازهای ضروی این مرکز درمانی اعلام شد که دکتر قاسم جان بابایی قول داد، این وزارتخانه نیازمندی های یادشده را تامین کند.

به گزارش فکرشهر، دکتر محمدعلی دریانورد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دستگاه‌های سی تی اسکن، رادیولوژی پورتابل (متحرک)،  دیالیز پورتابل، تجهیزات و تخت بیمارستانی بویژه برای بخش آی سی یو و دیگر متعلقات و پمپ تزریق سرم از عمده نیازهای بیمارستان این شهرستان بود که در این بازدید به معاون وزیر بهداشت اعلام شد.

وی اظهارداشت: در این بازدید بخش‌های مختلف بیمارستان امیر المومنین بویژه بخش بستری و دیگر بخش‌های مرتبط کرونا از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و از روند خدمت رسانی ابراز رضایت شد.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه با بیان اینکه وضعیت کرونا در پیک پنجم این شهرستان بسیار بحرانی است، گفت: روند مراجعه بیماران کرونا به این مرکز زیاد و بر کادر درمانی فشار مضاعفی وارد شده است.

وی اظهارکرد: با وجود افزایش بیماران کرونایی، برای خدمت رسانی بهینه به مردم از تمامی ظرفیت های بیمارستان در حال استفاده هستیم  و کادر درمان با وجود خستگی و فشار زیاد با تمام توان و تلاش خود به بیماران ارایه خدمت می‌کنند.

دریانورد افزود:  ویروس جهش یافته کرونا موسوم به دلتا، سریع به افراد سرایت می‌کند و علایم آن شبیه سرماخوردگی است و آبریزش بینی، گلودرد و احتقان بینی مهم‌ترین علائم اولیه ابتلا به آن به شمار می‌رود.

وی از مردم این شهرستان خواست برای حفظ سلامتی خود و کاهش فشار بر کادردرمانی، پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها از جمله تشییع جنازه‌ها و ختم اموات را بجد رعایت کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت حاد قرمز کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر