پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ در پی لغو بازی ستارگان دشتستان در هفته اول لیگ برتر هندبال؛
فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: اولین هفته سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال کشور روز گذشته به انجام رسید ولی دیدار تنها نماینده استان بوشهر در این رقابت ها برگزار نشد...
کد خبر: ۹۴۵۱۸
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: اولین هفته سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال کشور روز گذشته به انجام رسید ولی دیدار تنها نماینده استان بوشهر در این رقابت ها برگزار نشد.

به گزارش فکرشهر، قرار بود در اولین هفته مسابقات لیگ برتر هندبال روز شنبه ساعت 17 تیم ستارگان دشتستان به مصاف تیم مس کرمان برود که به دلیل نرسیدن جواب تست کرونا بازیکنان ستارگان، برگزاری این دیدار از برنامه خارج شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، قرار بود نماینده استان بوشهر برای انجام تست کرونا همانند سایر تیم ها روز جمعه خود را به محل مشخص شده از طرف فدراسیون برساند ولی با همکاری فدراسیون هندبال راهی محل برگزاری مسابقات شد تا در ساعت 7:30 روز شنبه از ان ها تست گرفته شود که این تیم ساعت 8:30 دقیقه روز شنبه برای انجام تست کرونا حاضر و تست کرونا از عوامل و بازیکنان گرفته شد.

به گفته مسوولین تنها نماینده استان بوشهر درقابت های لیگ برتر هندبال، نقص فنی اتوبوس حامل بازیکنان ستارگان دشتستان دلیل تاخیر در رسیدن به محل انجام تست بوده است.

این که چرا فدراسیون نتوانسته در زمان بیش از هشت ساعته ای که در اختیار داشته جواب تست های کرونای تیم ستارگان دشتستان را آماده کند خود جای سوال دارد آن هم در روزهایی که تست های فوری به صورت فراوان در دسترس است و جواب تست های پی سی آر حتی در شهرهای کوچیک نیز چند ساعته آماده می شود چه برسد در تهران و آن هم برای فدراسیونی که در حال برگزاری لیگ برتر است. 

حالا خبرهایی به گوش می رسد که فدراسیون ممکن است این دیدار را 10 بر صفر به سود تیم مس کرمان اعلام کند و این مسئله این شائبه را ایجاد می کند که نکند همانند سال گذشته تیم ستارگان مظلوم واقع شده و نظر فدراسیون هندبال به تیم های متمول باشد.

ستارگان دشتستان با کمترین امکانات و با بازیکنانی جوان که میانگین سنی این تیم را به زیر 20 سال رسانده به مسابقات رفته است و هر چند نمی توان انتظار برد و یا بازی پایاپای با تیم مس کرمان که قهرمان لیگ برتر است و شاید قرارداد یک بازیکن آن ها به اندازه کل هزینه ستارگان در لیگ باشد، را داشته باشیم ولی کمترین انتظار از فدراسیون این است که عدالت را بین همه تیم ها رعایت کند. 

از مسوولین استان بوشهر و دشتستان و خصوصا نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز توقع می رود که تا زمان فراهم کردن حامیان مالی برای تنها تیم لیگ برتری شهرستان دشتستان و ایضا تنها تیم لیگ برتری استان بوشهر در رشته هندبال، لااقل در اینگونه موارد حمایت کامل و قاطعی از این تیم داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، تیم هندبال ستارگان دشتستان هنوز اسپانسر خاصی نداشته و مورد حمایت هیچ نهاد یا ارگانی در استان بوشهر قرار نگرفته است و با جیب خالی و با بازیکنان بومی رده های سنی خود در این مسابقات حاضر شده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر