چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۶۰۵
سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: آزادگان بعنوان اسطوره‌های پایمردی با از خودگذشتگی برای پاسداری و دفاع از عزت، کیان و آبروی میهن اسلامی مردانه جنگیدند و با تحمل رنج دوری از وطن درس عزت ، استقلال و سربلندی را برای هموطنان به ارمغان آوردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی در پیامی که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت افزود:  آزادگان سرافراز، راد مردانی هستند که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت‌ترین شرایط و شدیدترین تنگناها از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل دست بر نداشتند. 

وی با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اضافه کرد: بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحه‌های زرین تاریخ ایران نقش بست و یادآور ایامی پر از شور، شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود به میهن آوردند.

گراوند  ادامه داد: کارنامه سراسر افتخار این اسوه‌های بردباری و استواری، الگویی جاودانه از ایمان، جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.

استاندار بوشهرگفت: بی تردید عنایت خاصه الهی شامل حال این مجاهدان صبور شده تا شان و جایگاه رفیع آزادگان ارجمند در قلب و روح ملت ایران جاودانه بماند.

استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس ۶ هزار و ۵۷۸ جانباز تقدیم کرد و ۴۳۴ رزمنده بوشهری طعم تلخ اسارت در اردوگاه‌های بعثی را چشیدند تا به آرمان آزادگی برسند آرمانی که حفظ آن به همان سختی روزهای جنگ است و ملت ایران تاکنون به خوبی از پس آن برآمده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر