چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با توجه به چندبرابر شدن جمعیت این شهرستان بدلیل ورود گردشگران بخصوص درایام نوروز ، وضعیت خدمات درمانی این منطقه باید گسترش و بهبود یابد.به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری گناوه به ایرنا، عبدالنبی یوسفی در دیدار با مدیرکل و معاونان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: چتر حمایتی بیمه، نقشی اثرگذار در بهبود فعالیت های اقتصادی مردم دارد. وی با اشاره به ضرورت حمایت بیشتر بیمه از قالی بافان، ورزشکاران و رانندگان شهرستان خواستار توجه جدی تر و رفع موانع دست و پا گیر در این بخش شد. 
کد خبر: ۹۵۳۰
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با توجه به چندبرابر شدن جمعیت این شهرستان بدلیل ورود گردشگران بخصوص درایام نوروز ، وضعیت خدمات درمانی این منطقه باید گسترش و بهبود یابد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری گناوه به ایرنا، عبدالنبی یوسفی در دیدار با مدیرکل و معاونان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: چتر حمایتی بیمه، نقشی اثرگذار در بهبود فعالیت های اقتصادی مردم دارد. 

وی با اشاره به ضرورت حمایت بیشتر بیمه از قالی بافان، ورزشکاران و رانندگان شهرستان خواستار توجه جدی تر و رفع موانع دست و پا گیر در این بخش شد. 

فرماندارگناوه بر ضرورت ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی بندر ریگ به اداره و شبانه روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی شهر گناوه تاکید کرد. 

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: با توجه به خدمات رسانی تامین اجتماعی گناوه به شاغلان مناطق همجوار، در حال تلاش برای ارتقای این شعبه به تیپ 2هستیم که این مهم نیازمند همکاری های همه جانبه است. 

عبدالمجید رازه افزود: ارتقای شعبه اقماری بندر ریگ و سه بخش دیگر استان به اداره در دستور کار است و در حال تلاش برای تحقق این مهم هستیم. 

وی با اشاره به بدهی سه میلیارد تومانی شهرداری گناوه به سازمان تامین اجتماعی گفت: با مجوزهای اخذ شده به دنبال تهاتر این بدهی ها با چند قطعه از زمین های شهرداری گناوه هستیم که امیدواریم این مشکل تا پایان بهمن ماه امسال برطرف شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: سازمان، نگاه ویژه ای به مبحث درمان شهرستان گناوه دارد که رهاورد آن تجهیز درمانگاه شهیدمطهری گناوه و افزایش پزشکان این مرکز درمانی است. 

دکتر پورحکیمی افزود: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت شهرستان گناوه و حضور پرتعداد گردشگران در این شهرستان، شبانه روزی شدن درمانگاه شهیدمطهری ضروری است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم با حمایت ها و پیگیری های فرماندار تا پایان سال محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر