پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از افتتاح منازل مسکونی زلزله‌زدگان مددجوی دشتستان در 14 اسفند خبر داد.به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در گفت‌وگو با فارس در دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.وی افزود: در تمام ایام سال شاهد ارائه خدمات این نهاد هستیم و به ویژه در زلزله اخیر دشتستان نیز خدمات متنوعی ارائه شد.رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از اختصاص 3 میلیارد ریال برای مددجویان معزز آسیب دیده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از افتتاح منازل مسکونی زلزله‌زدگان مددجوی دشتستان در 14 اسفند خبر داد.

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در گفت‌وگو با فارس در دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: در تمام ایام سال شاهد ارائه خدمات این نهاد هستیم و به ویژه در زلزله اخیر دشتستان نیز خدمات متنوعی ارائه شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از اختصاص 3 میلیارد ریال برای مددجویان معزز آسیب دیده خبر داد.

غلامی تصریح کرد: با عنایت به وقوع زلزله در سال 92 در دشتستان و تخریب 80 واحد مسکونی گروه‌های هدف این نهاد در دشتستان و نظارت‌های مستمر امداد بر روند اجرائی واحدها در دست ساخت از طریق فرایند وام‌های قرض‌الحسنه و بلاعوض بنیاد مسکن، این نهاد نیز در تکمیل واحد های مذکور و برنامه‌ریزی‌های لازم مقرر شد مبالغی را در راستای نما سازی، ایزوگام، شیب بام و سفید کاری در اختیار مددجویان قرار دهد.

وی افزود: با توجه به فراخوانی مددجویان آسیب دیده، مقرر شد طی 10 الی 12 روز نسبت به تکمیل واحدهای خود اقدام تا امداد بتواند پس از کارشناسی فنی، مبالغ مدنظر را تقدیم آنان کند.

غلامی از افتتاح منازل مسکونی زلزله‌زدگان مددجوی دشتستان در 14 اسفند امسال خبر داد و گفت: تعدادی از منازل که تکمیل شده، با هماهنگی‌های قبلی تصمیمات لازم در زمینه افتتاح تعداد زیادی از این پروژه‌ها در 14 اسفند، سالروز تاسیس نهاد مقدس امداد اتخاذ شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان همچنین از اهدای کالای بهداشتی به مددجویان خبر داد و اظهار داشت: در راستای ترویج و تقویت مقوله بهداشت، کالای بهداشتی به دانش‌آموزان مددجو اهدا شد.

غلامی عنوان داشت: با توجه به اینکه  توجه به بهداشت و درمان دانش‌آموزان مجتمع شبانه روزی شهید رجایی این شهرستان به عنوان یکی از اولویت‌های واحد فرهنگی قلمداد می‌شود و با عنایت به تعاملات فی ما بین حوزه فرهنگی و حمایت علاوه بر تخصیص بسته‌های بهداشتی، بسته‌های حمایتی دیگری نیز به آنان تقدیم شده است.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه یکی از ارکان توانمند سازی، تکمیل ظرفیت و بستر سازی مناسب برای دانش‌آموزان تحت حمایت است که از این طریق مسیر رشد و ترقی آنان میسر شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر