پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در هفتمین روز از دهه فجر با حضور فرماندار دشتستان 11 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 14 میلیاردو 600 میلیون ریال در بخش بوشکان  به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در آیین افتتاح خانه بهداشت روستایی ایلشهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه بوده است.دکتر ارسلان زارع بیان داشت : در ابتدای انقلاب در شهرستان دشتستان فقط هشت خانه بهداشت وجود داشت و امروز 64 خانه بهداشت در شهرستان خدمات به مردم ارائه می کنند.
کد خبر: ۹۵۵۶
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: در هفتمین روز از دهه فجر با حضور فرماندار دشتستان 11 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 14 میلیاردو 600 میلیون ریال در بخش بوشکان  به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در آیین افتتاح خانه بهداشت روستایی ایلشهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه بوده است.

دکتر ارسلان زارع بیان داشت : در ابتدای انقلاب در شهرستان دشتستان فقط هشت خانه بهداشت وجود داشت و امروز 64 خانه بهداشت در شهرستان خدمات به مردم ارائه می کنند.

وی بیان داشت: یکی از طرح های موفق در حوزه بهداشت و درمان در کشور اجرای طرح تحول سلامت بوده که موجب افزایش چشمگیر خدمات به مردم شده است.

عبدالمجید خواجه ئیان معاون بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز گفت: در ایام دهه فجر چهار خانه بهداشت در استان به بهره برداری می رسد که از این تعداد دو خانه بهداشت در دشتستان و دو خانه بهداشت نیز در گناوه است.

شایان ذکر است در این روز  طرح هایی شامل دو پروژه منابع طبیعی شامل آبخیزداری و جنگل کاری، برق رسانی و بهره برداری از فاز یک بوستان روستایی فاریاب،گلزار شهدای روستای امامزاده ، سه طرح عمران شهری شهرداری کلمه و سه طرح عمران شهری شهرداری بوشکان از جمله زیرسازی و آسفالت خیابان ها بود.

همچنین خانه بهداشت روستایی ایلشهر به مساحت 250 مترمربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر