پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۵۹۹
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: رئیس فدراسیون هندبال گفت: هشت پایگاه استعدایابی و قهرمانی رشته هندبال در کشور راه اندازی شده که یکی از این پایگاه‌ها در بخش سالنی به استان بوشهر واگذار شده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، علیرضا پاکدل در نشست مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان بوشهر افزود: این استان در بخش هندبال و بویژه هندبال ساحلی بعنوان یکی از پایگاه‌های اصلی این فدراسیون به شمار می‌رود و مورد توجه جدی قرار دارد.

وی بیان کرد: در این راستا بخش سالنی با توجه به در خواست اداره کل ورزش و جوانان و هیات هندبال استان بوشهر، پایگاه ملی منطقه جنوب کشور طی تفاهم نامه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان به این استان اختصاص داده می‌‏شود.

پاکدل اظهار کرد: مرحله دوم لیگ برتر هندبال با حضور ۱۰ تیم از ۲۸ شهریور به صورت متمرکز در تالار فدراسیون هندبال آغاز می‏‌شود.

وی ادامه داد: پس از این رقابت‌ها دومین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال زیر نظر "مانوئل موتایا فرناندز" سرمربی اسپانیایی تیم ملی آغاز می‌‏شود.

پاکدل یادآور شد: این اردو با هدف آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقه‌های جهانی تدارک دیده شده که زمان برگزاری آن نیز دی ماه امسال است.

وی ادامه داد: تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان نیز ۲۴ شهریور سالجاری برای کسب سهمیه رقابت‌های جهانی به مسابقه‌های قهرمانی آسیا در کشور اردن اعزام می‏‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهربا اشاره زیر ساخت‌های استان بوشهر در بخش آبی و ساحلی گفت: با توجه به وجود زمینه‌های لازم، هندبال این استان یکی از رشته‎ هایی است که در بعد قهرمانی موفقیت‌های خوبی را به دست آورده است.

احمد بهروزیان فرد افزود: در سال گذشته به تیم ستارگان دشتستان نماینده استان در لیگ برتر کمک‌های خوبی شد و امسال نیز این حمایت‌ها ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر