پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۷۸۱
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: اکنون بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ واحد تعاونی در این استان فعالند که بیشترشان در حوزه خدمات هستند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، مصدق کشاورزی با گرامیداشت هفته تعاون از فعالیت بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ واحد تعاونی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تعاونی‌ها در سه حوزه عمده کشاورزی، صنعت و خدمات فعالیت می‌کنند که در استان بوشهر بیشتر تعاونی‌ها در حوزه خدمات فعال هستند.
 
وی افزود: تعاونی‌های بانوان، دانش بنیان، روستا تعاون و عمران شهرستانی از جمله زیربخش‌هایی هستند که بر اساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و تعهدات وزارت تعاون کار و فاه اجتماعی فعالیت می‌کنند.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یکی از برنامه‌های هفته تعاون را تجلیل از تعاونگران برتر دانست و عنوان کرد: ایجاد اشتغال، فعال بودن، اجرای قوانین، صادرات‌گرا بودن و نوآوری از جمله شاخص‌های انتخاب تعاونگران برتر است.
 
وی افتتاح چند طرح را از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد و با اشاره به حمایت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح‌های تعاونی افزود: واحد‌های تعاونی که جوانان دانش آموخته دانشگاهی را به کار گیرند تا ۲ سال حق بیمه کارفرمایشان را ما می‌پردازیم و اگر این واحد‌ها افرادی با مدرک بالای دیپلم زیر ۳۸ سال را مشغول به کار کنند، ۳۰ درصد حقوق قانون کارشان را ما می‌دهیم. همچنین تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد تعاونی در روستا‌ها پرداخت می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر