جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۹۵۸۲۵
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

فکرشهر:  مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و مجری شهر جدید نایبند گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه استادیوم شهر جدید نایبند در شهرستان عسلویه این استان اکنون به ۸۵ درصد رسیده که زمین چمن آن در مهرماه و کل پروژه نیز در آذر ماه سال جاری به بهره‏‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، علی مقاتلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این پروژه با زیربنای ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ظرفیت ۶۰۰ نفر تماشاگر از  رختکن، دفتر اداری، حمام و سرویس بهداشتی برخوردار است.

وی بیان کرد: قرارداد پروژه فوق در پایان سال ۹۷ برای مدت ۱۸ ماه منعقد شد که محل تامین اعتبار آن نیز از منابع استانی و منابع داخلی این شرکت تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و مجری شهر جدید نایبند استان بوشهر گفت:بروز برخی مشکلات ازجمله تاخیر در تامین منابع مالی بویژه منابع استانی، برق رسانی، توقف فعالیت شماری از کارخانه ها متاثر از شیوع پاندمی ویروس کرونا و قطعی برق و بویژه در کارخانه تولید چمن مصنوعی و از سوی دیگر محدودیت های رفت و آمد و از همه مهم‌تر تورم بسیار شدید و افزایش ناگهانی و بی رویه قیمت‌ها منجر به تاخیر در اجرای پروژه شد.

وی افزود: با این وجود شرکت عمران عالیشهر همه تلاش خود را برای تکمیل پروژه بکار گرفته به نحوی که در ماه آینده عملیات نصب چمن آغاز و با تکمیل شبکه برق شرایط برای تحویل و بهره‌مندی جوانان منطقه فراهم می‌شود.

مقاتلی اظهار داشت: برای این پروژه تاکنون ۷۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و تکمیل آن نیازمند ۲۸ میلیارد ریال اعتبار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر