پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: دو واحد نانوایی این شهر به دلیل استفاده از ماده شیمیایی خطرناک جوهر قند درعمل آوری و پخت نان ازسوی واحد بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه تعطیل و مهر وموم شدند.به گزارش فکرشهر، منا فرهادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان در مورد ممنوعیت استفاده از ماده شیمیایی و خطرناک جوهر قند (بلانکیت یا هیپوسولفیت سدیم) در تهیه و عمل آوری خمیرنان، بازرسان بهداشت محیط شبکه ازنانوایی های سطح شهرستان بازدید و این ماده را از این دو واحد کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۵۹۵
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: دو واحد نانوایی این شهر به دلیل استفاده از ماده شیمیایی خطرناک جوهر قند درعمل آوری و پخت نان ازسوی واحد بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه تعطیل و مهر وموم شدند.

به گزارش فکرشهر، منا فرهادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان در مورد ممنوعیت استفاده از ماده شیمیایی و خطرناک جوهر قند (بلانکیت یا هیپوسولفیت سدیم) در تهیه و عمل آوری خمیرنان، بازرسان بهداشت محیط شبکه ازنانوایی های سطح شهرستان بازدید و این ماده را از این دو واحد کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: این نانوایی ها تا یک هفته اجازه فعالیت ندارند و پس از برطرف کردن نقص و تایید این شبکه درباره شروع بکار آنها تصمیم گیری خواهدشد.

مسوول روابط عمومی شکبه بهداشت ودرمان گناوه اظهارکرد: یک واحد نانوایی، یک کارگاه قنادی و یک محل کسب خوار و بار و لبنیات فروشی نیز به دلیل رعایت نکردن مقررات بهداشت محیط ازسوی بازرسان واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه تعطیل شدند.

وی گفت: با استناد به بند 5 ماده 1 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی مبنی استفاده از رنگ ها و اسانس ها و سایر مواد افزودنی غیرمجاز درمواد خوردنی، آشامیدنی و اسباب بازی کودکان ممنوع بوده و بازرسان این شبکه درصورت مشاهده با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

شهرستان گناوه با بیش از 90 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر