پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ جشنواره بزرگ علمی ورزشی فرهنگی دشتستان ادامه دارد؛
فکرشهر: ریاست اداره ورزش و جوانان به همراه تعدادی از روسای هیات های ورزشی و مسئولان جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی فجر دشتستان با خانواده های شهدا دیدار کردند...\r\n
کد خبر: ۹۶۰۳
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: ریاست اداره ورزش و جوانان به همراه تعدادی از روسای هیات های ورزشی و مسئولان جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی فجر دشتستان با خانواده های شهدا دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر، نادر آزاده در دیدار با خانواده شهید نادر گنجی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای برازجان و دشتستان، دیدار با خانوده های معزز آن ها را توفیقی برای همه دانست و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته جشنواره بزرگ فجر دشتستان به نام شهدای والامقام عرصه ورزش مرین شد تا رقابت جوانان ورزشکار با الگوپذیری از این عزیزان به اخلاق و معرفت بیشتر ختم شود.

وی ادامه داد: همه ما مدیون جانفشانی شهدا در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های بین المللی مرهون خون پاک شهداست.

آزاده تاکید کرد: رشادت های رزمندگان، جانبازان، شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد لذا ما مسئولان ورزش شهرستان به عنوان یک تکلیف خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران رسیدیم تا بتوانیم دین خود را ادا کنیم.

ریاست اداره و رزش و جوانان شهرستان خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را سرمایه های ارزشمند معنوی برای جامعه و خدمت به آن ها را توفیق ربوبیت دانست و اظهار امیدواری کرد که در همه رقابت ها، راه و روش شهدا را دنبال کنند.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مریدیان، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بوشهر، سعید اسماعیلی، رییس هیات همگانی دشتستان، امید فتحی، رییس هیات شنا شهرستان، سیدباقر موسوی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی دشتستان، یوسف اطمینان، مدیر اجرایی جشنواره و اصغر شعبانی نیز نادر آزاده را در دیدار با خانواده شهیدان نادر گنجی، غلامرضا کشتکار و محمد رضایی همراهی کردند.

همچنین برای نخستین بار در شهرستان دشتستان به همت هیات جانبازان و معلولین، مسابقات استانی این هیات در رشته های دو و میدانی، والیبال نشسته و پبیگ پنگ برگزار و در پایان به تیم ها و نفرات برتر لوح یادبود اهدا گردید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر