پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۰۸۳
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: مهلت طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در این استان تا ۱۸ مهرماه تمدید شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: پلیس راهور به منظور پیشگیری از تضییع سرمایه مردم در پارکینگ‌ها، با ایجاد شرایط تسهیلی اقدام به ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی می‌کند.

وی بیان کرد: مالکان موتورسیکلت یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس ۱۰+ و ارائه مدارک مالکیت شامل کارت ملی، برگ سبز موتورسیکلت، کارت مشخصات موتورسیکلت و ارائه قبض رسید پارکینگT نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

پاپری ادامه داد: با تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه و امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شدند، مورد بخشودگی واقع می‌شوند.

وی اظهار داشت: درصورت فقدان بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه و یا پلاک موتورسیکلت، با دریافت تعهد نسبت به ترخیص اقدام خواهد شد.

 پاپری افزود: موتورسیکلت‌هایی که توسط یگان‌هایی غیر از پلیس راهور یا بنا به دستور مقام قضایی توقیف شده اند، ابتدا باید از همان مرجع رفع توقیف و سپس از مزایای طرح ترخیص ویژه برخوردار شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر