پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین شهرستانی 12 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش آبپخش دشتستان افتتاح و به بهره برداری رسید.دکتر ارسلان زارع در این آیین  با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع حساس در تاریخ ایران اسلامی است و همه باید در راستای تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و نظام اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۹۶۲۳
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۳

فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین شهرستانی 12 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش آبپخش دشتستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر ارسلان زارع در این آیین  با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع حساس در تاریخ ایران اسلامی است و همه باید در راستای تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و نظام اهتمام ورزیم.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن افزود: حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نشان دهنده علاقه و اعتقاد مردم به نظام است و امیدوار هستیم با حضور باشکوه و پرشور مردم دشتستان در راهپیمایی شاهد ناکامی دشمنان و خنثی شدن توطئه بدخواهان نظام باشیم.

فرماندار دشتستان به موقعیت ممتاز کشاورزی دشتستان اشاره کرد و یادآور شد: دشتستان سالانه بیش از 460 هزار تن محصول کشاورزی تولید و به بازار مصرف ارسال می‌کند و سالانه بیش از 500 میلیارد تومان فروش محصولات کشاورزی دشتستان است.

نماینده عالی دولت در دشتستان  تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از اساسی‌ترین ماموریت‌های مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

 شایان ذکر است بهره برداری از سه طرح عمران شهری شهرداری آبپخش از جمله زیرسازی و آسفالت معابر ،تکمیل و افتتاح میدان شهید احمد رضایی و تکمیل پیاده رو بلوار وحدت آبپخش با اعتباری بالغ بر 12میلیارد و 320 میلیون ریال بود.

همچنین طرح راه سازی قطعه دوم محور مشفق آباد –گناوکان-بنه عباس به طول شش کیلومتر با اعتباری بالغ بر 11میلیاردو 200 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده افتتاح چهار طرح مخابراتی نصب رادیو میکروتیک ،ساختمان دهیاری روستای چهار برج و زمین چمن مصنوعی روستای میان دشت با مساحت 1500 مترمربع بود که برای این طرح های نیز اعتباری بالغ بر دو میلیاردو 600 میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین بهسازی و احداث کانال های آبیاری شماره 9و10و11 آبپخش به طول سه هزارو 350 متر با اعتباری بالغ بر 10 میلیاردو 313 میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

اجرای این طرح با هدف استفاده بهینه از آب می باشد که در این راستا 200 خانوار را تحت پوشش آبیاری قرار می دهد و باعث اشتغالزایی 460 نفر نیز می شود.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر