پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ با معرفی برگزیدگان؛
به گزارش فکرشهر، در این آیین که با انجام حرکات رزمی گروهی همراه با آهنگ پهلوانی و زورخانه ای، حرکات نمایشی طناب بازی، گروه سرود بانوان، پخش کلیپ از روند برگزاری جشنواره و حرکات ژیمناستیک همراه...
کد خبر: ۹۷۱۶
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: جشنواره ی بزرگ علمی، فرهنگی، ورزشی فجر دشتستان یک شنبه شب، 26 بهمن ماه با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش فکرشهر، رییس اداره ی ورزش و جوانان دشتستان در آیین اختتامیه ی این جشنواره، ضمن قدردانی از حاضرین در جمع بزرگ خانواده ی ورزش شهرستان گفت: این شهرستان پتانسیل های بسیار ارزشمندی برای ارتقا و توسعه ی ورزش های همگانی و قهرمانی دارد، لذا از همه ی مسئولین، ورزشکاران، پیشکسوتان و همه ی کسانی که دل در گرو ورزش دارند استدعا دارم که همت کنند تا ورزش دشتستان جایگاهی را که لیاقت دارد، پیدا کند.

نادر آزاده افزود: می دانم که همه ی ادارات مشکلات خود را دارند ولی احساس مسئولیت کردن نسبت به این قشر جوان و ورزشکار بسیار حائز اهمیت است و ثواب دارد.

وی با بیان این که ما حرکت نوینی را در ورزش دشتستان آغاز کرده ایم، اظهار داشت: از تمامی دستگاه های اجرایی، خیرین ورزشی و افراد حقیقی و حقوقی درخواست می کنم در این راه احساس مسئولیت کرده و دست جامعه ی ورزش را محکم بفشارند تا همت والای این جوانان مثمرثمر واقع شود.

آزاده با تقدیر از مسئولین و تمام کسانی که در برگزاری این جشنواره همکاری کرده و تلاش نمودند تاکید کرد: به ضرس قاطع عرض می کنم اگر به ما کمک کنید، ورزش دشتستان جایگاهی را پیدا می کند که در خاطر هیچ کس نمی گنجد.

به گزارش فکرشهر، در این آیین که با  انجام حرکات رزمی گروهی همراه با آهنگ پهلوانی  و زورخانه ای، حرکات نمایشی طناب بازی، گروه سرود بانوان توسط پایگاه بسیج نورالزهرای برازجان، پخش کلیپ از روند برگزاری جشنواره و حرکات ژیمناستیک همراه بود، از کلیه ی کسانی که در برگزاری جشنواره همکاری کرده بودند تقدیر به عمل آمد و به نفرات و تیم های برتر نیز جوابز و کاپ قهرمانی اهدا گردید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر