پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: آیینهای عزاداری ایام فاطمیه از چهارم فروردین که روز شهادت آن حضرت است آغاز و به تناسب عرف جامعه از سه تا پنج روز ادامه دارد.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد روز شنبه در حاشیه نشست فصلی شورای هیاتهای مذهبی کل کشور در بوشهر افزود: در برخی مناطق کشور ایام فاطمیه هم قبل از سالروز شهادت آن حضرت و هم بعد از سالروز شهادت برگزار می شود که هر دو مورد تکریم است اما ایام فاطمیه دوم بصورت رسمی مورد توجه است و باید برای گرامیداشت این ایام تلاش شود.
کد خبر: ۹۸۵۲
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: آیینهای عزاداری ایام فاطمیه از چهارم فروردین که روز شهادت آن حضرت است آغاز و به تناسب عرف جامعه از سه تا پنج روز ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد روز شنبه در حاشیه نشست فصلی شورای هیاتهای مذهبی کل کشور در بوشهر افزود: در برخی مناطق کشور ایام فاطمیه هم قبل از سالروز شهادت آن حضرت و هم بعد از سالروز شهادت برگزار می شود که هر دو مورد تکریم است اما ایام فاطمیه دوم بصورت رسمی مورد توجه است و باید برای گرامیداشت این ایام تلاش شود.

روحانی نژاد یادآور شد: با توجه به اینکه ایام فاطمیه با تعطیلات نوروز تلاقی دارد ستادهای ساماندهی شئون فرهنگی در هیاتهای مذهبی در سطح ملی و استانی ایجاد شده است.

روحانی نژاد گفت: هم اکنون 90 هزار هیات مذهبی در کشور فعال هستند و در این نشست های فصلی نقاط قوت و ضعف برنامه های این هیاتها بررسی می شود.

روحانی نژاد افزود: گسترش فرهنگ ناب محمدی (ص)، اسلام اصیل و مصونیت عزاداری ها از خرافات و آفتها از رسالت هیات های مذهبی است.

وی تصریح کرد: هیاتهای مذهبی در حوزه سیاسی و اجتماعی نیز باید گوش به فرمان رهبری باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر