پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: موتورسواران کم سن وسال و تردد آنها در جاده های بین شهری و خیابانها چالش ترافیکی این شهر است که باید برای آن چاره اندیشی شود.به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی روزیکشنبه در جمع مسوولان گناوه افزود: بدلیل گرمی هوا در طول چندین ماه از سال در این منطقه بسیاری از خانواده ها از موتورسیکلت برای تردد استفاده می کنند و اغلب آنها نیز این وسایل نقلیه را دست افراد کم سن و سال می دهند.
کد خبر: ۹۸۸۰
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: موتورسواران کم سن وسال و تردد آنها در جاده های بین شهری و خیابانها چالش ترافیکی این شهر است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی روزیکشنبه در جمع مسوولان گناوه افزود: بدلیل گرمی هوا در طول چندین ماه از سال در این منطقه بسیاری از خانواده ها از موتورسیکلت برای تردد استفاده می کنند و اغلب آنها نیز این وسایل نقلیه را دست افراد کم سن و سال می دهند.

وی اظهارکرد: افراد زیر سن قانونی که از مقررات راهنمایی و رانندگی هیچ اطلاعی ندارند با سوار شدن بر موتورسیکلت هم جان خود را به خطر می اندازند و هم برای دیگر شهروندان مزاحمت و خطر ایجاد می کنند.

فرمانده انتظامی گناوه گفت:رعایت اصول ترافیکی نیاز به فرهنگ سازی عمومی دارد و تلاش نیروی انتظامی در این زمینه به تنهایی کافی نیست.

وی تاکید کرد: نهادینه شدن مقررات رانندگی وترافیکی به یک حرکت جهادی همه مردم ومسوولان نیاز دارد وبهتر است این کار از آموزشگاهها شروع شود.

سرهنگ قاسمی گفت: درحالی که صدها بنر برای تبلیغ مواد غذای زیان آور در سطح شهر نصب شده ،حتی یک بنر تبیلغاتی توسط متولیان امور شهری برای ارتقای فرهنگ ترافیک درشهر نصب نمی شود.

به نوشته ی ایرنا، سرهنگ قاسمی افزود: نیروی انتظامی درصحنه حاضر است وروزانه ده ها موتورسیکلت را به دلیل تخلف رانندگی توقیف می کند اما این اقدامات کافی نیست وبسیاری از مردم بدون اعتنا ، مقررات ترافیکی را زیر پامی گذارند.

فرمانده انتظامی گناوه همچنین از وضعیت دکه ها وفروشندگان دوره گرد که در حاشیه خیابانها سد معبر می کنند در شهرستان گناوه اظهار نگرانی کرد و افزود: نیروی انتظامی بدون همکاری دستگاههای ذیربط نمی تواند بر عملکرد اینها نظارت کند. 

وی افزود: باتوجه به تصویب قانون ممنوع بودن فروش قلیان وتنباکو در این شهرستان باید تدبیری اتخاذ شود تاقلیان های موجود در مغازه ها جمع آوری واماکن فروش این محصولات بسته شود.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: باید تمام دکه ها و دوره گرد ها ساماندهی شوند تا کار نظارت برعملکرد آنان درایام نوروز توسط ماموران اماکن نیروی انتظامی میسر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر