چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با برگزاری نخستین نشست شورای اداری به ریاست احمد محمدی زاده استاندار جدید بوشهر ۲ معاون و ۳ مشاور استاندار این استان روز چهارشنبه در آئینی با حضور شماری از مسوولان محلی معرفی شد...
کد خبر: ۹۹۱۹۰
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۹

فکرشهر: همزمان با برگزاری نخستین نشست شورای اداری به ریاست احمد محمدی زاده استاندار جدید بوشهر ۲ معاون و ۳ مشاور استاندار این استان روز چهارشنبه در آئینی با حضور شماری از مسوولان محلی معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، در این نشست با صدور حکمی از سوی محمدی زاده معاونان توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر معرفی شدند.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های «حسن ابراهیمی»، «اصغر جعفری» را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری معرفی کرد.

وی همچنین با تکریم «سعید زرین فر»، «علی باستین»، به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر معرفی شد.

ابراهیمی و زرین‌فر پس از ۳۰ سال خدمت اداری امروز به مقام بازنشستگی نائل شدند.

در این نشست همچنین حجت الاسلام شیخ «موسی کمالی» به عنوان مشاور در امور روحانیت و ️سردار «حیدر عباس‌زاده» به عنوان مشاور در امور انتظامی و امنیتی معرفی و از خدمات حجت الاسلام «رزمجو»، مشاور پیشین امور روحانیت استاندار قدردانی شد.

همچنین در این آئین سرهنگ سعید دشتی به عنوان مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران معرفی و از تلاش های سید علی موسوی نژاد در این مسوولیت سپاسگزاری شد.

 

احکام معاونان و مشاوران جدید در نشست شورای اداری استان به آنان ابلاغ شد.

 

استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر پس از شنیدن گزارش ۳ موضوعِ مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، اقدام ملی مسکن و توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها گفت: این سه موضوع موضوعات اصلی استان و بسیار مهم هستند.

احمد محمدی‌زاده افزود: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر برای امسال و سال آینده استان بسیار مهم است و باید پی‌درپی پیگیری شود.

او همچنین با اشاره به تکریم و معارفه معاونان و مشاوران استاندار گفت: مدیریت و پذیرش مسئولیت در کشور با مشکلات، سختی و گرفتاری‌های فراوانی همراه است و از همکارانی که در این مسئولیت‌ها بودند قدردانی و برای همکاران جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر