دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۹۹۵۹۹
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: پرسپولیس بعد از سی و چهار بازی بازهم در اراک باخت تا روز های سخت یحیی گل محمدی این بار زود تر از همیشه فرا برسند.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، سرخ پوشان را گرچه نمی توان با یک شکست قضاوت کرده و برای وضعیت شان وامصیبتا سر داد اما شکل و سیاق کار به گونه ای پیش می رود که باید نگران قهرمان بود. آنها تقریبا هیچ فصل منجر به قهرمانی شان را با صلابت و اقتدار کامل آغاز نکرده اند اما رفته رفته شرایط را به نفع خود تغییر داده و در نهایت به آنچه می خواستند رسیده اند. این بدان معناست که به صرف این یک باخت نباید همه چیز برای تکرار قهرمانی سرخ ها را از دست رفته دید. آنها تجربه های سخت تر از این را هم داشته و نشان داده اند توان و اراده کافی برای خروج از بحران را دارند. این به شرط داشتن ابزار و نفرات کارآمدی ست که بیایند و جایگزین مهره های مهم از دست رفته شوند.

گل محمدی هنوز بازیکنی را که بتواند کمی از توانمندی های احمد نور الهی را به‌نمایش بگذارد پیدا نکرده است. او باید برای سایر ستاره های کوچ کرده هم به فکر جانشین مناسب می بوده و باشد. زمان البته به سرعت می گذرد و این تیم هر روز بیشتر از پیش در تنگنای مشکلات گرفتار تر می شود اما همچنان معتقدیم شاگردان یحیی راه برون رفت از این بحران را به خوبی آموخته اند.

بازی پرسپولیس چنگی به‌دل نمی زند. آنها در دو مسابقه گذشته هم نمایش با اقتداری نداشتند اما به لطف تجربه و موقعیت شناسی بر حریفان نچندان آماده شان غلبه کرده بودند. این تیم در بازی با آلومینیوم اراک روز پر اشتباه و کم فروغی داشت تا‌جاییکه می‌توان به حق تیم رسول خطیبی را تیم برتر و مستحق برد دانست. این می تواند تلنگری برای یحیی گل محمدی و شاگردانش برای به خود آمدن و دوباره در کورس قهرمانی قرار گرفتن باشد. فصل قبل همین تیم اراکی تنها باخت قرمز ها را رقم زده اما در پایان راه آن تیمی که جام را بالای سر برد پرسپولیس بود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر