پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۶۵۷
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: مطالبات این شرکت از بخش‌‎های اداری و نظامی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است که انتظار می رود در راستای سرعت بخشی به روند اجرای پروژه ها زمینه برای پرداخت آن فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالحمید حمزه پور روز پنجشنبه در نشست با شهردار بوشهر افزود: در شرایطی که پروژه‌‏های آبی استان بوشهر نیازمند به تامین اعتبار دارند باید دستگاهها در پرداخت مطالبات خود به شرکت آبفا اهتمام جدی‎ داشته باشند.

وی ادامه داد: در استان بوشهر در مقطعی آبرسانی در برخی از محلات توسط تانکر انجام می‌شد که با مدیریت صورت گرفته این معضل برطرف شده است.

حمزه پور اظهار کرد: اکنون در شهر بوشهر ۳۰ هزار مترمکعب آب موردنیاز شهروندان از طریق دستگاه آب شیرین کن تامین می شود و اکنون نیز عملیات اجرایی تامین ۵۲ هزار مترمکعب آب از طریق دستگاه های آب شیرین کن در دست اجرا است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از ۲ پروژه یاد شده آب شرب بوشهر پایدار و نوبت بندی در مرکز این استان برطرف می شود.

حمزه پور اظهار داشت: در شهر بوشهر و بویژه محلات جنوبی حدود چهار هزار انشعاب غیرمجاز وجود دارد که ساماندهی آن به وضعیت تامین آب پایدار کمک می کند.

شهردار بندر بوشهر گفت: با هدف ساماندهی وضعیت حفاری‌ها در بوشهر تشکیل کارگروه حفاری با حضور شهرداری بندر بوشهر و دستگاه‌‎های دارای کار حفاری مانند آب، برق، گاز و مخابرات ضرورت دارد.

حسین حیدری اظهار کرد: در بسیاری موارد دستگاه ها بدون تشکیل نشست کمیته حفاری اقدام به حفاری می‌کنند و این در حالی است که با برگزاری نشست هماهنگی حفاری‌ها نیز به نحو مطلوب تری انجام می‌‎گیرد.

وی بیان کرد: در حفاری هایی که صورت می‌گیرد باید زمان بخوبی مدیریت و با انجام حفاری ها در موعد زمانی مناسب از نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.

حیدری ادامه داد: برای نمونه اگر دستگاهی نیاز به پنج کیلومتر حفاری دارد باید این پروژه در قطعه های تقسیم شده و کوتاه انجام گیرد زیرا این رویکرد از انسداد همه طول خیابان نیز جلوگیری می کند.

وی افزود: در حفاری های شهر بوشهر تاخیر در کار ترمیم و انجام کار بی کیفیت همواره منجر به نارضایتی شهروندان است که باید دستگاه های حفار از تکرار این رویه جلوگیری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر