پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی استان بوشهر در ساحل نیلگون خلیج فارس در بندر کنگان با قهرمانی تیم میزبان به اتمام رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، دبیر هیات کشتی ساحلی استان بوشهر گفت: در این مسابقات 60 کشتی گیر استان بوشهر در قالب 8 تیم و با برگزاری 63 مسابقه با هم به رقابت پرداختند.\n\nعلی فیروزی عصر روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مسابقات درسه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در وزن های 60 کیلوگرم تا مثبت 90 کیلوگرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۷۹
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی استان بوشهر در ساحل نیلگون خلیج فارس در بندر کنگان با قهرمانی تیم میزبان به اتمام رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دبیر هیات کشتی ساحلی استان بوشهر گفت: در این مسابقات 60 کشتی گیر استان بوشهر در قالب 8 تیم و با برگزاری 63 مسابقه با هم به رقابت پرداختند.

\n\n

علی فیروزی عصر روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مسابقات درسه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در وزن های 60 کیلوگرم تا مثبت 90 کیلوگرم برگزار شد.

\n\n

وی یادآورشد:در رده تیمی، تیم های شهدای کنگان ، هیات جودو جم و فانوس لنگرگاه بوشهر به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم این رقابتها شدند.

\n\n

فیروزی اضافه کرد: نفرات برتر این دوره ، در مسابقات کشوری که در نیمه نخست سال در یکی از استانهای کشور برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

\n\n

وی افزود:با تشخیص کمیته فنی مسابقات افراد توانمندی که نتوانستند صاحب عنوان در این دوره از مسابقات شوند هم به تیم منتخب استان برای شرکت در مسابقات کشوری اضافه خواهند شد.

\n\n

بندر کنگان در فاصله 220 کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر