پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۶۵۵
جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: شمال استان بوشهر در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نفت محروم واقع شده و نیازمند نگاه ویژه در این زمینه است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در نشست با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: عملیات کنترل و مهار نشتی نفت از خط لوله گناوه به خارگ کار بسیار بزرگ و جهادی بود و امیدواریم که بتوان با همفکری و تعامل بیشتر مشکلات و معضلاتی که در منطقه رخ می‌دهد حل کرد.

امام جمعه گناوه افزود: امروز اولویت کشور اقتصاد و معیشت مردم است و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند و انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌ها موجود در سطح استان بوشهر و به خصوص در شمال استان و شهرستان در این زمینه تلاش‌های بیشتری انجام داد.

وی گفت: شهرستان گناوه کریدر نفتی کشور است و اگر مشکلی به وجود بیاید اول دامنگیر این شهرستان می‌شود.

وی بیان کرد: جوانان شهرستان برای اشتغال از مجموعه نفت انتظار‌هایی دارند و باید کمک کرد تا با استفاده از ظرفیتی که در خارگ وجود دارد برای اشتغال جوانان استفاده شود.

وی بیان کرد: شمال استان بوشهر در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نفت محروم واقع شده است و باید با توجه به آسیب‌های که در جامعه امروز وجود دارد، نگاه ویژه‌ای در این زمینه شود تا تحول خوبی در این منطقه انجام گیرد.

امام جمعه گناوه ادامه داد: در دولت سیزدهم شاهد افزایش روند صادرات نفت و مضاعف شدن آن هستیم که این موضوع می‌تواند به اقتصاد و ارزآوری کشور کمک زیادی کند.

وی با اشاره به عملیات مهار نشت نفت و لزوم بازسازی لوله‌های انتقال نفت در شهرستان گفت: با توجه به اینکه لوله‌های انتقال نفت سال‌های طولانی مورد استفاده است و دارای قدمت زیادی هستند باید بازسازی آن‌ها در دستور کار قرار گیرد تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی یادآور شد: شهرستان گناوه دارای ۲ ورزشکار دارنده مدال جهانی در مسابقات پا را آسیایی هانگزو چین در باز‌های اخیر است که برای کشورمان افتخارآفرینی کردند و از وزارت نفت انتظار می‌رود که زمینه اشغال کار آن‌ها را فراهم کند.

وی گفت: در دولت سیزدهم بارقه‌های امیدی برای مردم فراهم شده است و امید است بتوانیم با همراهی همه به همت متخصصین بتوان به آینده مملکت کمک کرد و به مطالبه‌های رهبری برسیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر