چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز سه شنبه تا پایان هفته در برخی نقاط استان بویژه ارتفاعات احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۲۰۰۰۷۷۳
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز سه شنبه تا پایان هفته در برخی نقاط استان بویژه ارتفاعات احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: این ناپایداری به شکل وزش باد، رعد و برق و باران پراکنده پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا وضعیت آرام جوی و دریایی در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت: ۰۲:۴۰، مد اول ساعت ۰۸:۲۴، جزراول ساعت ۱۳:۴۲، مد دوم ساعت ۲۰:۰۳ خواهد بود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر‌های اهرم، برازجان و خورموج با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر