چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۰۱۱
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: افزایش بی‌رویه نرخ رهن و اجاره مسکن در خورموج کنترل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در نماز جمعه خورموج با اشاره به افزایش بی رویه رهن و اجاره مسکن در خورموج تاکید کرد: در این شرایط سخت اقتصادی باید افزایش سرسام آور و بی رویه اجاره بها و رهن مسکن کنترل شود و جلوی روند افزایش آن گرفته شود.

امام جمعه بیان کرد: بنگاه‌های املاک و صاحب خانه‌ها باید رعایت حال مستأجران خصوصاً افراد کم درآمد را در این شرایط و اوضاع اقتصادی بیشتر داشته باشند. بسیاری از مراجعه کنندگان به دفتر امام جمعه از گرانی یکباره رهن و اجاره گله‌مند هستند.

وی ادامه داد: اغلب مستأجران خانواده‌هایی هستند که توان پرداخت بهای اجاره سنگین را ندارد لذا باید متولیان امر به طور جدی برای ساماندهی وضعیت رهن و اجاره‌های سنگین در این شهر ورود کنند.

وی گفت: چطور ممکن است خانه‌ای که یک سال قبل مبلغ اجاره بهای آن یک میلیون بوده و امسال بدون هیچ پشتوانه قانونی و منطقی به یکباره با چند برابر میزان رهن و اجاره رسیده است.

زاهددوست اظهار داشت: باید با بنگاه‌های املاک متخلف و صاحب خانه‌هایی که اصرار بر بی انصافی دارند برخورد قانونی شود و دستگاه قضائی هم باید برای ساماندهی وضعیت اجاره مسکن با قاطعیت ورود کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر