چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۱۷۵
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

فکرشهر: معاون عمرانی فرمانداری گناوه گفت: ساخت و ساز‌های غیرمجاز معضلی برای شهرستان گناوه است و دستگاه‌های اجرایی مرتبط نگذارند این سازه‌های بیشتر شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «مسلم سلیمانی» در جلسه کارگروه ویژه ساخت و ساز‌های غیر مجاز این شهرستان اظهار کرد: باتوجه به سیاست‌ها و رویکرد‌های دولت و پیگیری‌های مستمر استانداری بوشهر، جلسات کارگروه ویژه ساخت و ساز‌های غیرمجاز این شهرستان به صورت منظم و مستمر و به صورت ماهانه برگزار و طبق گزارش‌های دستگاه‌های مربوطه پیگیری‌های مناسبی در این مورد به عمل آمده است.

وی افزود: شهروندان از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهر گناوه و روستا‌های اطراف نگران هستند و همیشه گلایه می‌کنند که چگونه این افراد می‌توانند از خدمات آب و برق عمومی برخوردار شوند، اما در کنار آن‌ها یک منزل مسکونی متعلق به شهروندی که به لحاظ معیشتی در سطح پایینی قرار دارد نمی‌تواند از نعمت آب و برق برخوردار شود.

معاون عمرانی فرمانداری گناوه تصریح کرد: ضعف عملکرد ما مسئولین باعث می‌شود که این اتفاق بیفتد و اگر بتوانیم قانون را به صورت مستمر و با جدیت کامل دنبال کنیم با چنین مشکلاتی روبرو نمی‌شویم.

سلیمانی ادامه داد: در خیلی از ملاقات‌های عمومی، مردم همین موضوع را مطرح می‌کنند در حالی که به دلیل ضعفی که بر ما وارد است قادر به پاسخگویی نیستیم.

وی افزود: از شهرداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان درخواست شده که ساخت و ساز‌های غیرمجاز را در حریم شهر شناسایی و با بررسی لازم زمینه برخورد قانونی با متخلفان انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر