چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۱۸۸
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

فکرشهر: معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر با اشاره به نقش مهم سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان بوشهر در عرصه‌های مختلف، گفت: این نهاد نقش مهمی در اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر داشته است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ علی غضنفری در نشست هماهنگی برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری این سپاه در هفته بسیج ضمن محکوم کردن جنایت‌های اخیر کودک‌کشان صهیونیستی با اشاره به اهمیت بسیج در کشور، اظهار داشت: بسیج یادگاری ارزشمند توسط امام راحل محسوب می‌شود که تا به حال این نهاد مقدس اقدامات بسیار بسزایی و اثربخشی را در کشور ایفا کرده است.

وی با اشاره به دستاورد‌های عمرانی متعدد در کشور بیان کرد: مهندسین یکی از قشر‌های بسیار اثرگذار برای پیشبرد اهداف عمرانی کشور محسوب می‌شود که تا به حال نیز مهندسین بسیجی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان بوشهر بدون هیچ چشم‌داشتی اقدامات عمرانی متعددی را به ارمغان آورده‌اند.

غضنفری در ادامه تصریح کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی مهندسین ایرانی توانسته‌اند درون و برون کشور با اقدامات ارزشمند خود ایفای نقش کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیداری ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان را ناشی از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغال دانست و خاطرنشان کرد: کودک‌کشان صهیونیستی با جنایات فراوانی که در روز‌های اخیر در غزه از جمله قتل و عام مردم غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان مرتکب شده‌اند فریاد آزادی‌خواهان جهان را برانگیخت و جهان را نسبت به جنایات و اشغالگری خود آگاه‌سازی کرد.

وی نقش مهم بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در طرح‌های زیرساختی و عمرانی نقش مهمی ایفا کرده است گفت: این نهاد نقش مهمی در اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر