چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۸۷۱
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: از مجموع ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات محرومیت‌زدایی، ۴۲۴ میلیارد تومان سهم این استان است.

به گزارش فکرشهر، محسن پاپری‌زارعی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به تشکیل جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر به اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان پرداخت و اظهار داشت: از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات، افزون بر ۲۴۰۰ میلیارد تومان آن به طرح‌های مختلف عمرانی استان بوشهر ابلاغ شده است.

وی به سهم اعتبارات محرومیت‌زدایی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در جدول قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اعتبارات محرومیت‌زدایی ۱۵ هزار میلیارد تومان برای ۳۱ استان ابلاغ و تعیین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اضافه کرد: از اعتبار یادشده، سهم استان بوشهر در حوزه راه‌های روستایی و عشایری، مسکن محرومین، آب روستایی و عشایری و مدارس ۴۲۴ میلیارد تومان است.

پاپری‌زارعی با بیان اینکه از اعتبار یادشده ۳۰۰ میلیارد تومان آن به بخش آب روستایی و عشایری اختصاص دارد، افزود: ساخت مدارس در نقاط کم‌برخوردار، اجرایی شدن مسکن محرومان و دیگر طرح‌های زیرساختی در نقاط مختلف در اولویت قرار دارد. این پروژه‌ها پس از بررسی برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در سطوح ملی و استانی ابلاغ می‌شود.

وی توجه به بافت‌های فرسوده و محلات کم‌برخوردار به ویژه حاشیه‌نشینی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف بدون وقفه در حال اجرا است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اضافه کرد: طرح‌های مهمی در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزشی، آب‌رسانی، برق‌رسانی، عمران شهری و روستایی، ارتباطات و فناوری و دیگر عرصه‌های زیرساختی در حال اجراست که برخی از آن‌ها در دهه فجر وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر