پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۵۶۲
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در اجرایی‌شدن طرح‌های عمرانی در استان گفت: خدمات این قرارگاه در مناطق محروم، مرزی و کم‌برخوردار استان بوشهر ستودنی است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش این نهاد در خدمات‌رسانی به جامعه هدف را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت: بر اساس آمار‌ها قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خدمت به محرومین جامعه فعالیت‌های قابل‌توجهی انجام داده است.

وی محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی، مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی را از ویژگی‌های قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران دانست و بیان کرد: این قرارگاه در کمک به توسعه و کارآمدی جامعه با استفاده از ظرفیت‌های داخلی سپاه پاسداران طرح‌های مهم عمرانی و فرهنگی در نقاط محروم و کم‌برخوردار اجرا کرده است.

استاندار بوشهر افزود: پروژه‌های قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، نیرو‌های سپاه استانی و خیّرین اجرایی شده است.

محمدی‌زاده به بخشی از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در عرصه عمرانی و فرهنگی پرداخت و خاطرنشان کرد: گزارش قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در استان‌های مختلف حاکی است بیش از ۶۲ هزار و ۲۸۸ پروژه عمرانی و غیرعمرانی با اعتبار بیش از یک‌هزار و ۸۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان در مناطق محروم، مرزی، حساس، صعب‌العبور و کمتر توسعه‌یافته کشور اجرا شده است.

وی با قدردانی از تلاش قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران اضافه کرد: نقش مهم سپاه در محرومیت‌زدایی مناطق مختلف محروم و کم‌برخوردار شایسته تقدیر و از این بابت خدمات این مجموعه درخور تحسین و قدردانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر