جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۳۰۴
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه گردشگری سلامت و توریسم درمانی مورد توجه مدیریت استان قرار دارد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مرکز تشخیصی پیشرفته سرطان بوشهر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در بازدید از بیمارستان خصوصی در حال ساخت در بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در اولویت استان است و برای تحقق این مهم گام‌های موثر برداشته شده است.

وی افزود: در حال حاضر چندین پروژه بزرگ بیمارستانی و درمانی در استان بوشهر در دست اجراست که بیش از ۶۰۰ تخت به ظرفیت تخت‌های موجود اضافه می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه درمان خاطر نشان کرد: اکنون ۴ پروژه مهم درمانی توسط بخش خصوصی در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها، سبب افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی در حوزه درمان می‌شود.

محمدی‌زاده تصریح کرد: گردشگری سلامت و توریسم درمانی مورد توجه مدیریت استان قرار دارد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و راه‌اندازی طرح‌های در دست اجرا، این مهم محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: احداث هتل بیمارستان و همچنین راه‌اندازی اقامتگاه همراه بیمار نیز از دیگر طرح‌هایی است که مورد توجه قرار دارد.

استاندار بوشهر از پیشرفت ۹۶ درصدی مرکز تشخیصی پیشرفته سرطان در بندر بوشهر خبر داد و گفت: این مرکز توسط بخش خصوصی اجرایی شده و تجهیزات مورد نیاز نیز خریداری شده که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر