چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۳۴۸
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به نشستی در مورد تعیین تکلیف بخش درمانی بیمارستان عالیشهر با حضور معاونت‌های وزارت بهداشت اظهار داشت: بخش مرکز جامع سلامت در بیمارستان عالیشهر فعال است، اما بخش درمان تعیین تکلیف نشده و خدمات آن متوقف است.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، وی افزود: در این جلسه که با حضور معاونت درمان، بهداشت، پارلمانی و توسعه وزارت بهداشت و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد مقرر شد تا هر معاونت نقش خود را در راه اندازی بخش درمان پیش ببرد.

عبدالکریم جمیری بیان داشت: خوشبختانه بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان طی ماه‌های گذشته تامین شده و طبق رایزنی‌ها صورت گرفته، ۴ پزشک متخصص در این مرکز مستقر خواهد شد و یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان تعلق خواهد گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: پرستار و کادر درمانی به تناسب نیاز بیمارستان پیش بینی شده و بنا به پیگیری‌های گذشته براساس مجوز‌ها در حال گذراندن مراحل پذیرش هستند.

جمیری ادامه داد: برای مطالعه نیازمندی‌های جزیی‌تر و بهره برداری از ظرفیت کامل بیمارستان هفته آتی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی با کارشناسان وزارت خانه نشستی خواهند داشت و نیاز‌ها توسط معاونت توسعه وزارت بهداشت تامین می‌گردد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در پایان اظهار داشت: پیرو بازدید هفته گذشته از بیمارستان عالیشهر مقرر شد تا مسائل باقیمانده در مسیر راه اندازی بخش درمان از طریق نشستی با معاونت‌های وزارت بهداشت پیگیری گردد و امیداوریم بزودی مردم عالیشهر بتوانند از بخش درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با انتقاد از تعلل در پرداخت حقوق کارکنان شرکتی خدماتی بیمارستانی، اظهار داشت: بیمارستان‌های استان بوشهر درآمد پایینی دارند و معمولا حقوق نیرو‌هایی که از محل درآمدی بیمارستان تامین می‌شود، ۳ تا ۴ ماه به عقب میافتد.

وی افزود: در نشست با معاون توسعه وزارت بهداشت رایزنی شد تا وزارت بهداشت در جهت جبران و کمک به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رقمی ماهانه پرداخت کند تا حقوق کارکنان نیرو‌های خدماتی به تعویق نیافتد.

عبدالکریم جمیری بیان داشت: با موافقت معاون توسعه وزارت بهداشت حداقل ماهی ۵۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت خواهد شد تا حقوق نیرو‌های خدماتی بدون تعویق پرداخت گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر