يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۳۹۰
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

فکرشهر: فرماندار تنگستان با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی گفت: ادارات بهزیستی و کمیته امداد ضمن شناسایی افراد واجدالشرایط به منظور استفاده از تسهیلات، اقدامات لازم را صورت دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست کار گروه اقتصادی، سرمایه گذار و اشتغال شهرستان عنوان داشت: با توجه به ابلاغیه احداث نیروگاه خورشیدی پنج کیلو وات در مناطق محروم ویژه افراد ساکن روستایی و حاشیه شهر‌ها و مدد جویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، نیاز است ادارات بهزیستی و کمیته امداد ضمن شناسایی افراد واجدالشرایط به منظور استفاده از تسهیلات و ایجاد درآمد جهت خانواده‌های کم در آمد پیگیری و اقدامات لازم را صورت دهند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: ضروری است دستگاه‌های حمایتی شهرستان (بنیاد علوی، بسیج سازندگی، بنیاد برکت) نسبت به ثبت تعهدات دستگاه خود در سامانه رصد اشتغال کشور اقدام کنند.

وی افزود: نظر به اینکه اعتبارات تسهیلات خسارت کشاورزان در سیل ۱۴۰۱ اعلام شده است نیاز است جهاد کشاورزی گزارشی از آمار دقیق پرداختی‌های بانک‌ها به کار گروه اقتصادی، سرمایه گذار و اشتغال شهرستان ارائه کنند.

وی بیان کرد: نیاز است بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تنگستان متقاضیان واجدا شرایط احداث نیروگاه خورشیدی تحت پوشش به کار گروه اقتصادی، سرمایه گذار و اشتغال شهرستان معرفی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر