پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۴۲۴
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه جهت بر طرف شدن مشکلات و نیاز‌های عشایر همکاری می‌شود، گفت: در حوزه اعتباری با عشایر شهرستان تنگستان همکاری و پشتیبانی لازم را خواهیم داشت.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست با مدیرکل امور عشایری استان بوشهر عنوان داشت: جمعیت و قشر عشایر که جمعیتی پویا، پر تلاش، زحمت کش و صادق هستند جز ذخایر این مملکت به شمار می‌آیند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه جمعیت عشایری به نوعی به کل جامعه خدمت می‌کند، افزود: حضور عشایر در هر منطقه علاوه بر اینکه بحث تولید و نیاز‌های جامعه کمک می‌کند، ایجاد امنیت هر منطقه‌ای که حضور دارند و به تعبیری مرزبان بودن نیز از ویژگی‌های عشایر است.

وی ادامه داد: باید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلام به عشایر بیشتر رسانیده شود که با کمال آرامش آن فلسفه ذهنی کاری خود که مد نظر دارند بتوانند بهتر دنبال کنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های کاری از مراتع گرفته تا دیگر درخواست‌ها جانبی عشایر در تنگستان به عنوان یک برنامه دقیق کاری و عملیاتی طراحی شود و شک نیست مجامع اداری شهرستان در این خصوص بر خود وظیفه می‌دانند همکاری و همراهی کنند.

لطفی با اشاره به اینکه برای بر طرف شدن مشکلات و نیاز‌های عشایر در زمینه منبع آب، انبار و مسائل بهداشتی همکاری می‌شود بیان داشت: در حوزه اعتباری با عشایر شهرستان همکاری و پشتیانی لازم خواهیم کرد.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: با توجه به اینکه بحث غربالگری فشار خون و دیابت در شهرستان در حال اجراست شبکه بهداشت و درمان با حضور در کنار عشایر نسبت غربالگری آن‌ها اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر