جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۸۰۴
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: امام جمعه خارگ گفت: روز خارگ معرفی کننده فرهنگ، سنت و صنعت جزیره باشد و تمایزات فرهنگی جزیره خارگ با جزایر دیگر خلیج فارس را نمایش دهد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در جمع مسؤولان اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن هفته فرهنگی و روز خارگ از ۱۴ الی ۱۹ دی ماه سال جاری و تقارن با دهه بصیرت و رویداد‌های ملی و مذهبی مانند شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز قیام مردم قم در نهضت حضرت امام خمینی ره دبیر چهارمین نکوداشت هفته فرهنگی و روز خارگ را به شهردار جهت برنامه‌ریزی سپرده می‌شود.

وی افزود: هفته فرهنگی و روز خارگ می‌بایست با اتکا از فرهنگ ملی و محلی و توجه ویژه به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پر رنگ کردن المان‌های فرهنگی در حوزه سنت‌ها، آداب و رسوم محلی برگزار گردد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خارگ تصریح کرد: روز خارگ معرفی کننده فرهنگ، سنت و صنعت جزیره باشد و تمایزات فرهنگی جزیره خارگ با جزایر دیگر خلیج فارس را نمایش دهد.

حجت الاسلام کارگر گفت: اگر با این نگاه بتوانیم هفته فرهنگی و روز خارگ را اجرا کنیم می‌توانیم نگاه‌های کلان ملی را نسبت به این جزیره تغییر دهیم و بسیاری از مشکلات زیر ساختی در جزیره را حل و فصل نمائیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر