پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۸۴۰
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر توسعه طرح‌های زیرساختی بر اساس مطالبات مردم تأکید کرد و گفت: افتتاح و راه‌اندازی تأسیسات آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان بوشهر توسعه یافته است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، اکبر پورات در جشنواره علم و فناوری بسیج فناوری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تبریک هفته بسیج با اشاره به حضور بسیجیان در همه عرصه‌های اجتماعی، علمی، فناوری و محرومیت‌زدایی اظهار داشت: بسیجیان همیشه در تمامی عرصه‌ها پیشگام بوده‌اند و در ایجاد ثبات و امنیت در برهه‌های مختلف کشور نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین در صحنه‌های مختلف سازندگی و میادین بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی و ورزشی افتخارات ارزشمندی به ارمغان آورده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع و متعددی به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر در حال برگزاری است، افزود: در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری این برنامه‌ها همکاری و حمایت لازم داشته‌اند.

پورات با اشاره به تحولات بین‌المللی و غزه گفت: تا پیش از عملیات طوفان‌الأقصی شاید مردم فلسطین به فروپاشی و شکست اسرائیل باور نداشتند، اما الان این باور برای مردم فلسطین و کشور‌های منطقه به وجود آمده و حتی کشور‌های اروپایی و غربی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی رفتنی است.

وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های حماس با دست خالی در برابر سامانه‌های پیچیده اطلاعاتی و راداری توانستند در طوفان‌الأقصی حمله خود علیه اسرائیل را با موفقیت پیش بردند و امروز آمریکا و اسرائیل شکست راهبردی خورده‌اند و با بمباران غیرنظامیان نمی‌توانند این شکست را جبران کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه راهبرد اساسی ما در انتخابات اسفند ماه ۴ مولفه امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت است که با جدیت آن‌ها را دنبال خواهیم کرد، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی نیز به دنبال بی‌ثبات کردن کشور، تفرقه بین ادیان و اقوام، دوقطبی کردن و القای ناکارآمدی و خبرسازی دروغین در ناامیدسازی هستند که با درایت مردم و مشارکت حداکثری با شکست مواجه خواهند شد.

وی به اقدامات ارزشمند دولت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: افتتاح و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن و تمرکز بر حوزه بهداشت و درمان و افزایش تخت‌های بیمارستانی، عملیات اجرایی بزرگراه بوشهر به شیراز و راه‌آهن، واگذاری زمین به طرح قانون جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن از جمله اقدامات ارزشمند دولت در استان بوشهر است. دولت توجه ویژه به حل مسائل دانشگاه‌ها و مراکز علمی دارد و در تلاش هستیم تا فرایند توسعه علمی در مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان تسهیل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر حمایت از پژوهشگران اضافه کرد: در این راستا از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی‌شود و باید با برنامه‌ریزی پژوهش‌ها به سمت رفع مسائل استان سوق داده شوند.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان از پژوهشگران برتر استان بوشهر در عرصه علم و فناوری تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر