چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هفته پنجم از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور، هشتم آذرماه، برگزار شد و پرسپولیس برازجان در ورزشگاه تختی شوش میهمان تیم استقلال این شهر بود و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک پایان یافت...
کد خبر: ۲۰۰۲۰۳۳
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: هفته پنجم از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور، هشتم آذرماه، برگزار شد و پرسپولیس برازجان در ورزشگاه تختی شوش میهمان تیم استقلال این شهر بود و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس برازجان، در نیمه اول این مسابقه، مالکیت توپ بیشتر به دست میزبان بود و این هادی طیب درواره بان پرسپولیس بود که نقش به سزایی در بسته نگه‌داشتنِ دروازه‌اش ایفا کرد.

رفته رفته سرخ‌پوشان از ضدحملات خود به خوبی استفاده نکردند تا درنهایت هر دو تیم بدون گل به رختکن بروند. 

با آغاز نیمه دوم و تعویض‌هایی که صورت گرفت، شاگردان فتحی تهاجمی‌تر بازی کردند و توانستند در دقیقه ۵۱ توسط سعید مهرعلی به گل برسند.

بعد از این گل، تیم میزبان بی محابا برای فرار از شکست به دروازه پرسپولیس هجوم آورد تا در دقیقه ۸۱ در یک کاشته ارسالی به روی دروازه پرسپولیس، شوشی‌ها به گل رسیدند.

در ۱۰ دقیقه پایانی، هر دو تیم به سمت دروازه‌های حریف حمله کردند که در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر یک پایان یافت.

نکته مهم و اصلی این بازی، حضور تماشاگران برازجانی در ورزشگاه شوش بود که با تشویق‌های بی امان خود باعث انگیزه، شور و هیجان مضاعفِ بازیکنان و کادر فنی می‌شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر