پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رأی صادره از کمیته استیناف درباره دیدار دو تیم گسار جبری بوشهر و تام یاسوج، به صعود تیم فوتبال پرسپولیس برازجان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور منجر شد...
کد خبر: ۲۰۰۴۶۲۹
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

فکرشهر: رأی صادره از کمیته استیناف درباره دیدار دو تیم گسار جبری بوشهر و تام یاسوج، به صعود تیم فوتبال پرسپولیس برازجان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور منجر شد.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برازجان، با رأی صادره از کمیته استیناف، دیدار دو تیم گسار جبری بوشهر و تام یاسوج که ۸ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، باشگاه تام یاسوج به پرداخت دویست میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد و همچنین، محکومیت بازیکن این تیم به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت دویست میلیون ریال جزای نقدی صادر و نتیجه بازی سه بر صفر به نفع گسار جبری بوشهر اعلام شده و این رأی قطعی است.

در نتیجه این رای، در نهایت تیم فوتبال پرسپولیس برازجان به عنوان تیم دوم صعود کننده گروه پنجم لقب گرفته و جایگزین تام یاسوج شده و صعود خود را به مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور قطعی کرد.

رای صادره به شرح زیر است:

با توجه به مراتب مذکور و نظر به اینکه آقای خسرو انداوه با وصف محرومیت، در بازی مورخ ۱۴٠۲/۱٠/٠۸ به عنوان بازیکن برای تیم تام یاسوج (اتحاد بویراحمد) بازی نموده است و اعتراض به حضور ایشان در مهلت مقرر ۲۴ ساعته ماده ۹٠ مقررات انضباطی انجام شده است، تجدید نظرخواهی وارد تشخیص داده می‌شود مستنداً به ماده ۶۱ از مقررات مذکور ضمن نقض دادنامه تجدید نظر حکم بر بازنده اعلام شدن تیم فوتبال تام یاسوج با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم گسار جبری بوشهر در بازی مورخ ۱۴٠۲/۱٠/٠۸ و محکومیت باشگاه تام یاسوج به پرداخت دویست میلیون ریال جزای نقدی و محکومیت بازیکن به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت دویست میلیون ریال جزای نقدی صادر و اعلام می‌شود و این رای قطعی است.

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر