چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۱۶۱
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: دستورالعمل و شیوه‌نامه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه به این استان ابلاغ شد.

به گزارش فکرشهر از استانداری، "علی باستین " روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت پرداخت این تسهیلات با طرح‌های کارفرمایی تا سقف ۴۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: نرخ سود این تسهیلات چهار درصد با پرداخت اقساط پنچ ساله و یک سال تنفس شرایط خوبی برای طرح‌ها فراهم کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: هر شهرستانی که بتواند سهمیه تبصره ۱۸ به‌موقع جذب کند از سایر شهرستان‌ها به سهمیه آن‌ها افزوده می‌شود.

باستین در بخش دیگری از صحبت‌های خود از احداث نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی با ظرفیت پنج کیلو وات ساعت خبر داد.

وی اضافه کرد: اجرایی شدن این طرح‌ها در سطح استان بوشهر در اولویت قرار دارد که در قالب طرح‌های خویش‌فرمایی تسهیلات کم‌بهره تبصره ۱۸ پرداخت می‌شود.

باستین با تاکید بر توجه به طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش بر اساس ظرفیت‌های تولیدی مناطق گفت: پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در بخش تکمیل طرح‌های زنجیره ارزش در اولویت قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر تولید ماهی و میگو پرورشی است که به تکمیل زنجیره تولید طرح‌های آبزی‌پروری از جمله پرورش ماهی در قفس توجه ویژه‌ای معطوف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر