پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۳۹۴
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

فکرشهر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر از برنامه‌ریزی وصول ۱۳۷ هزار میلیارد ریال درآمد برای سال جاری خبر داد و گفت: در ۸ ماه امسال بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال درآمد‌های استان بوشهر وصول شده است.

به گزارش فکرشهر، رسول زارعی در گفتگو با تسنیم، با قدردانی از تشکیل یکشنبه‌های پاسخگو مدیران دستگاه‌های اجرایی، نقش این استان در تولید ناخالص ملی و امور اقتصادی کشور را مهم دانست و اظهار داشت: ۶ درصد تولید ناخالص ملی کشور مربوط به استان بوشهر است و جایگاه سومی در کشور دارد.

وی به درآمد‌های عمومی استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: استان بوشهر در بخش‌های مختلف نقش مهمی در وصول درآمد‌ها دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر به درآمد مالیاتی پرداخت و اضافه کرد: درآمد مالیاتی در سال جاری ۱۳۴ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش دارد.

زارعی با بیان اینکه در ۸ ماه امسال ۸۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی استان بوشهر وصول شده است گفت: این میزان وصول مالیات نسبت به ۸ ماه سال قبل ۱۲ درصد افزایش یافته است.

وی درآمد گمرکی را از دیگر منابع درآمدی استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: برای سال جاری ۸۵۱ هزار میلیارد ریال وصول درآمد گمرکی پیش‌بینی شده که در ۸ ماه امسال ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد آن وصول شده است و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱ برابری نشان می‌دهد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر وصول ۳ هزار و ۹۷ میلیارد ریال درآمد را از دیگر منابع عمومی استان بوشهر مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: امسال در مجموع ۱۳۷ هزار میلیارد ریال وصول درآمد در استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

زارعی ادامه داد: تا پایان آبان بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال درآمد‌های استان بوشهر وصول شده است که ۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر