جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری و انهدام باند پنج نفره سارقان باغات و مزارع و تلمبه خانه‌های کشاورزی و کشف هشت فقره سرقت از آنان در این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۲۴۸۹
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری و انهدام باند پنج نفره سارقان باغات و مزارع و تلمبه خانه‌های کشاورزی و کشف هشت فقره سرقت از آنان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ مهدی روان به در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و تلمبه‌های کشاورزی و مزارع این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، پنج سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های پلیسی جداگانه آنان را دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده ابتدا منکر هرگونه سرقتی می‌شدند لیکن در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشته و لب به اعتراف گشوده و به هشت فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ روان به تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده رفت و آمد‌های مشکوک در محل زندگی، مزارع و باغات و محل‌های کسب و کار خود، می‌بایست بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر