پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و انهدام باند سارقان غیر بومی منازل و طلاجات در استان خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۴۸۳۴
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

فکرشهر: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و انهدام باند سارقان غیر بومی منازل و طلاجات در استان خبر داد.

به‌گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی در تشریح این خبر بیان کرد: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت طلاجات از منازل شهروندان در شهر بوشهر، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از سه روز هویت گروه سارقان شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از توقیف خودرو مورد استفاده سارقان در سرقت‌ها خبر داد و اضافه کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های کارآگاهان پلیس به پنج فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

وی تاکید کرد: مردم طلاجات و سایر اموال با ارزش و قابل حمل خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و ضمن خودداری از رها کردن منزل خالی از سکنه، با نصب دوربین‌های مراقبتی به ویژه در ماه‌های پایانی سال، نقش خود را در کاهش وقوع سرقت ایفا کنند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به این‌که پلیس آگاهی استان برای خدمت به مردم شریف استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، یادآور شد: میزان رضایت مردم از رفتار و عملکرد کارآگاهان ملاک ارزیابی مجموعه پلیس آگاهی استان بوشهر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر