چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام و دستگیری باند سارقان و مال‌خران سرقت سیم برق و کشف ۲۵ فقره سرقت در شهرستان دشتستان خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۳۷۷۴
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام و دستگیری باند سارقان و مال‌خران سرقت سیم برق و کشف ۲۵ فقره سرقت در شهرستان دشتستان خبر داد.

به‌گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ سهام صالحی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان دشتستان، با تشکیل کار گروهی از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی و با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و اقدامات میدانی ۳ نفر سارق سابقه‌دار شناسایی شدند.

وی افزود: متهمان پس ازهماهنگی‌های قضایی، در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های فنی به ۲۵ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند، ادامه داد: در این ارتباط دو نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی سیم و اموال سرقتی از سارقان و مال‌خران، گفت: متهمان به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ صالحی از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، موضوع را در سریع‌ترین زمان از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت‌به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر