پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۱۲۴
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: مجمع انتخابات هیات ووشو استان بوشهر برگزارشد و در این مجمع مهدی میرزایی با ۱۲ رای به مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیات ووشو انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رئیس فدراسیون ووشو در این مجمع با اشاره به اینکه هیات ووشو استان بوشهر در گذشته عملکرد خوبی داشته است بیان کرد: برای توسعه این رشته در سطح استان در بعد همگانی هیات استان فعالیت خود با کمک شهرداری‌های در رشته تای چی آغاز کند.

امیر صدیقی افزود: در رشته تای چی بیش از ۱۷ منطقه استان تهران فعالیت این رشته در بعد همگانی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات آسیایی ترکمنستان به ترتیب در رشته‌های ووشو و کوراش بیش از ۴۴ مدال رنگارنگ ورزشکاران تیم ملی در دو بخش اقایان و بانوان کسب نمودند.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: در بخش استعدادیابی نیز با حضور بیش از ۱۰۰ مربی شاخص در سطح کشور استعدادیابی در سطح استان‌های کشور آغاز شده است. صدیقی گفت: تا ۹ ماه امسال بیش از ۱۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ووشو ساماندهی شده است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال تا ۲۵۰ هزار نفز این امار افزایش پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به اینکه رشته ووشو رشته پر مدالی در سطح کشور، آسیا و جهان است اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بصورت ویژه از این هیات و قهرمان این رشته حمایت خواهد کرد.

یاسر جمالی با اشاره به اینکه نیاز ورزش قهرمانی زیر ساخت مناسب برای فعالیت است افزود: در دهه فجر امسال یک مکان اختصاصی با امکانات و تجهیزات کامل در اختیار هیات ووشو استان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر