پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۳۵۱
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

فکرشهر: سرپرست بخشداری سعدآباد ایجاد امکانات ورزشی و فراهم شدن مکان‌های ارائه هنر را از برنامه‌های مهم در حوزه بانوان عنوان کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه امین نژاد در نشست با بانوان فعال اجتماعی شهر سعدآباد اظهار داشت: نقش بانوان در معادلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دولت سیزدهم نشان از نگاه واقعی به نیمی از جمعیت فعال کشور در عرصه‌های مختلف توسعه و پیشرفت است.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، اضافه کرد: این حرکت تروریستی نشان از استیصال و درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

امین نژاد افزود: ملت ایران همانند انتخابات گذشته در یازدهم اسفند سال جاری با شور و مشارکت حداکثری حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و جواب دشمنان را پای صندوق رأی خواهند داد.

وی به نقش و جایگاه زنان در مسوؤلیت‌های اداری که نشان از توانمندی آن‌ها است، به مقوله حجاب و عفاف پرداخت و بیان کرد: تبلیغات شبکه‌های تلویزیونی معاند و بعضی فضاسازی‌های مسموم در شبکه‌های اجتماعی برای انحرافات ذهنی جوانان در راستای تهی کردن جوهره و فطرت پاک زنان مسلمان است.

سرپرست بخشداری سعدآباد تاکید کرد: می‌طلبد با تبیین اهداف دشمنان برای دختران نوجوان و جوان آن‌ها را از آسیب‌های اجتماعی مطلع و در راستای مبارزه با آن بستر‌های متناسب با شخصیت زن‌های مسلمان ایرانی فراهم کرد.

وی فراهم کردن محیط‌های شاد اجتماعی همراه با اجرای برنامه‌های متنوع با رعایت مبانی پیشرفته اسلامی، ایجاد امکانات ورزشی، مکان‌های ارائه هنر، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و استفاده از مشاوران جهت پیشگیری از بزه‌های اجتماعی را مهمترین اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای سلامت جامعه بانوان بیان کرد.

امین‌نژاد تغییر رویکرد بانوان متأهل برای فرزند آوری و تربیت فرزندانی با الگوی ایرانی اسلامی را ضامن شادی در خانواده‌ها و پیشگیری از افسردگی زوج‌ها و در نهایت تعالی و برنامه ریزی مسؤلین ارشد بر مبنای نسل جوان مهم و با اهمیت دانست.

در ادامه این نشست بانوان در حوزه‌های فرهنگی ورزشی، اجتماعی، اشتغالزایی، اقتصادی، بسیج و رسانه نقطه نظرات و پیشنهاداتی ارائه و خواستار تسریع در امور و رفع موانع موجود شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر