چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۸۱۱
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

فکرشهر: بخشدار سعدآباد گفت: انتظار می‌رود که تامین آب و برق پایدار در سعدآباد با جدیت دنبال شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه امین نژاد صبح یکشنبه در نشست با مدیران برق و آب دشتستان اظهار کرد: شناسایی کمبود‌ها و برآورد نحوه ارتقای رضایت مندی مردم بخش سعدآباد در حوزه‌های برق و آب یکی از مسائل ضروری است.

وی تأمین امکانات خدمات رسانی در زندگی روزمره مردم را ضروری دانست و بیان کرد: حضور میدانی و مستمر مدیر هر دستگاه اجرایی با شناسایی کمبود‌ها و پیگیری‌ها می‌بایست در حد توان رضایت مندی مردم را مهیا و عملیاتی شود.

بخشدار سعدآباد افزود: در اوایل شروع فصل زمستان نگاه مدیر آبفا بایستی به صورت جامع با ایجاد راهکار‌های مناسب و پایدار نسبت به شناسایی نقاط ضعف خطوط انتقال آب، ایستگاه‌های تصفیه و استفاده از منابع ثابت جهت تزریق به خطوط شهری و روستایی زمینه رضایت مندی مردم را تا قبل از شروع سال آینده عملیاتی شود.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده عالی دولت در بخش سعدآباد، همراهی تمام وقت با مدیران آب و برق در صورت لزوم با مسؤولان بالا دست ملاقات و در راستای رفع موانع موجود و تسریع در بهبود وضعیت موجود پیگیری خواهند کرد.

در ادامه این جلسه پایداری شبکه انتقال برق، روشنایی معابر شهر و روستایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود، نوسازی شبکه‌های داخلی در حوزه برق و بهبود و بهینه سازی شرایط موجود در حوزه آب شرب بررسی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر