پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۲۵۳
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: به همت مسوولان صداوسیمای مرکز بوشهر و معاونت سیاسی، استانداری بوشهر و برخی نهاد‌های فرهنگی استان سریال بومی ساخته می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات روز پنج شنبه در بازدید از لوکیشن مراحل ساخت سریال تلویزیونی گیربکس در شهر آب‌پخش با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: پس از ۱۵ سال نبود سریال در شبکه بوشهر، اکنون به همت مسئولان صداوسیمای مرکز بوشهر و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر و برخی نهاد‌های فرهنگی استان در راستای نشاط اجتماعی این اثر با زبان طنز، زندگی مردمان بومی این استان را روایت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی‌های صورت گرفته این سریال ضمن پرداختن به آداب و فرهنگ‌های بومی ما، زمینه اوقات فرح بخشی را برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد.

وی ضمن تقدیر از زحمات عوامل این سریال گفت: قطعاً از تمامی ظرفیت‌ها در جهت برداشتن موانع برای تولید این اثر استفاده خواهیم کرد.

پورات عنوان کرد: استانداری بوشهر به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، تنها استانی است که برای ابتدای سال ۱۴۰۳ ساخت سریال در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر