چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۴۳۳
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با تکمیل بزرگراه دالکی به کنارتخته، فاصله بین بوشهر و شیراز کوتاه‌تر می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده در بررسی طرح بزرگراه دالکی به کنارتخته یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم را در حوزه آب و راه، مسکن و درمان دانست و اظهار داشت: در استان بوشهر در این بخش‌ها طرح‌های مهمی عملیاتی شده و شاهد اجرا پرشتاب آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه مسیر بوشهر به شیراز از محور‌های مهم جنوب کشور است، خاطرنشان کرد: این محور مواصلاتی از ترافیک بالایی برخوردار است و همواره حوادث زیادی در این مسیر رخ می‌دهد.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت اجرا این محور مهم مواصلاتی خاطر نشان کرد: طول باند دوم محور دالکی به کنارتخته ۱۸ کیلومتر است که با تکمیل این باند، مسیر ۲۹ کیلومتری کنونی، ۱۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

محمدی‌زاده از پیشرفت ۳۶ درصدی مسیر جاده دالکی به کنارتخته خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

تکمیل بزرگراه دالکی-کنارتخته ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

 مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز گفت: تکمیل بزرگراه دالکی - کنارتخته ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سیدمحمود دستغیبی اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان بوشهر اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: برای اتمام بزرگراه دالکی به کنارتخته در مجموع ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تأمین آن به اتمام این طرح در دولت سیزدهم کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: در سال‌های اخیر به شکل متوسط در تعطیلات نوروز ۴ میلیون تردد رفت و برگشت در محور دالکی - کنارتخته انجام می‌شود که این میزان تردد اجرای هر چه سریع‌تر طرح را ضرورت بخشیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر